mandag 30. mai 2011

shopbop

for en stund tilbake hadde jeg helt dilla på shopbop.com...men så glemte jeg det litt etter jeg ble hektet på nelly, og nå bubbleroom...men shopbop er der fortsatt det! og de har KNALLBRA mote!!!
prisene er litt forkjellig, men det er en annen klasse enn nelly og bubbleroom...og igjen, her må dere huske på toll og moms osv...ikke lett å finne noe for under 200,- her ;)





er del sånne " gardin " -pomponer som har kommet i motebildet nå til ørepynt....det har ikke helt " grodd " på meg, men de her var piiiittelitt kule...så kanskje om ett år, hahaha, så liker jeg sånt også =P



en superherlig kjole da!!! litt sånn casual, men som du fint kan stæsje opp til et partyantrekk eller konfirmasjon eller dåp =) noe som det er møøøe av nå mener jeg =)




kul t-shirt?? sånn typisk slenge-på-seg-plagg =) tøft til shorts også da =)




hihi, synes denne her er STYGGKUL!!! den er fra malene birger. med rette tilbehøret til, og ikke minst den rette kroppen så tror jeg denne kan bli DRRRITKUL!!!! ser iallefall sykt digg ut om ikke annet ;)

Lamb sko( gwen stefani sin sko-kolleksjon ) syntes disse er KNALLE, er jo en tidløs heel som passer til ALT!!!




litt sånn typisk sommerkjole, oooog det ser ut til at det kaaanskjebanskje blir sommer denne uken her, til helgen!!!!!! herreguuud som jeg gleder meg til det!!!!=)

også et blondeskjørt da!!! det er jo så hyperin med blonder nå, blondeshoooorts og alt mulig, syntes dette skjørtet her var übersøtt!!!!! et alternativ til blondeshortsen synes jeg =)



drrrrritifn shorts!!!!!!!!! ikke noe mer å si om det!!! JEG VIL!!!!!! hihihihi!!!=)=)=)

har noen av dere handlet fra shopbop? hva synes dere om klærne, skoene og tilbehøret de har der?
ooog er det flere som sliter med å få lagt igjen kommentarer på innleggene mine her? har hørt om flere som ikke kommer igjennom...fint hvis dere vil sende meg en mail på det til: loonica@hotmail.com

håper dere alle har en solskinnsdag som meg!! =)
ps: jeg har friiiiii i dag!!!! =)=)=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar