lørdag 28. mai 2011

litt digge ting 2 !!

bubbleroom og nelly er fantastiske nettsider altså! de oppdateres daglig, og har masse lekkert og snille priser, passer meg ypperlig !!=)=)
det er jo i tillegg superenkelt å handle, og skulle noe ikke passe eller være til forventningene, da kan du enkelt bare sende varene tilbake igjen, VIPS, lett som en plett!!=)






syntes denne var skikkelig søt!=) tøff med en olajakke utenpå og noen søte hvite stoffsko f.eks =)

syntes denne var kjempesøt også!!! men ville heller hatt et cognac-farget flettebelte til og kanskje de ÜBERLEKRE friis-skoene fra forrige innelgg, mmmm, FAB!!!


digger denne søte shortsen her!! skulle øøøønske jeg kunne gå i shorts ogsååå!!! ville røffet opp denne med svarte heels, singlet og en svart skinnjakke til=)

en maxi-kjole tiiiil!!! herlig??! denne kostet vel over tusenlappen denne også, men åååå, så fin da!!!!

digger denne!!! det er Replay =) de har alltid litt tøffe plagg =)=) ville kun kjørt jeans til denne og noen cognac-fargede heels/kilehæler =) det er så mye som skjer med toppen at jeg kanskje bare ville hatt èn statement-ring og ikke noe mer til.

trening og vektreduksjon...hvordan det går med det?
DET GÅR IKKEEEEE!!!
jeg trener jeg altså, ikke noe å si på det, kunne nok kanskje trent hver dag kanskje...men såååå flink er jeg ikke =(
MEN jeg blir da stadig strammere i fisken, selv om vektnålen går både opp og ned og opp igjen...
åssen frustrert??

tips, anyone?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar