fredag 6. mai 2011

hårtortur!!

ÆÆÆÆVVE!!!! noen av dere som har prøvd en epilator maskin?!??!?!!!
makan til grusom oppfinnelse!!!!
MEN det funker som søren da!!!!!!!!!!!!!!!!=)=)=)
prøvde en her for noen dager siden, og jeg har superhurtig vekst av alt hår, hodet, skinnskjegg, øyenbryn og legger!!!! mihihi =P så ved barbering av legger, kan jeg barbere om morgenen og på kvelden igjen så er det stuuubbiser igjen...dritkjipt!
men jeg har fortsatt hårfrie leggeeeeeer etter torturen med epilatoren!!!!!
har ikke fått prøvd alle muligheter med denne/disse her enda, men foreløpig veeeldig positivt overrasket!!! digg med glatte legger mer enn noen timer pr dag liksom =P
nelly.com fører epilatorer ellers får man jo kjøpt dette på alle el-foretninger som elkjøp/expert osv =)
hva liker dere best å bruke for å få hårfrie legger?
jeg har prøvd hjemmevoksing og jeg altså, men det funket ikke like bra som dette her har gjort...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar