søndag 1. mai 2011

hihi, antrekksbildeeeer!!

jaddajaddaaaa, lenge siden sist nå, er ikke VELDIG glad i å ta bilder av meg selv, er noe unaturlig ( for meg) å stå og posere foran et kamera og prøøøøøve å se best mulig ut, VANSKELIIIIG når jeg ikke er plaget med det fotogene "genet" ;P
men her kommer det da noe =)




lørdag morgen på jobb!=) jeg har på meeeeg, cardigan fra Lene V, blondetopp fra H&M, skinnyjeans fra Only, strømpebukse fra Kappahl, kjede fra Asos, ring fra Lene v, skoene synes ikke, DUMT, for de er fra Ellos og er RRRÅÅÅ! jadda, det er meg på en lørdag på jobb på !Solid =)


teste selvutløser, artig greier altsååååå =)


her vil jeg bare takke to av mine aller, aller BESTE venninner for en fantastisk bursdagsgave!!!
Tone&Anna, denne oversized cardigan`en fra Vila er fra DEREEEE!!!!! ( gavekort fra Nelly.com), jeg digger, digger, DIGGER den!!!!!=)
har på meeeeeg cardigan fra Vila, skinnyjeans ( med glidelås baaaak, HJELP!!!) fra Only, topp med chiffonroser rundt halsen fra H&M, ring fra Gina Tricot =)
me one happy girl =)=)

jepps, og den som venter i spenning får kanskje se flere antrekksbilder av meg, time will show =)

1 kommentar:

  1. Så flott du er :) Ekte kvinner skal ikke være syltynne. Fortsett å være deg selv <3 Anja ;)

    SvarSlett