onsdag 1. juni 2011

noen ganger litt for spesi?

vi er alle konstruert forskjellig, noen er tykke, noen er tynne, noen er lange, andre er korte, noen har romper, andre har guttehofter osv, osv. og jaaa, jeg snakker da om jentekropper ;)

alle har vi også forskjellig smak og sans for moter og trender. noen ganger tar det litt vel av synes jeg, det er grenser for hvor dårlig smak man skal ha også da!!! mihihihi, så jeg fant litt goodies her som jeg syntes var lettere spesi =P





hva skal man si til denne? nei,nei , neeeeiiiii!!!! hva skal man i det hele tatt ha TIL??!!




denne her gjør iallefall INGENTING for figuren din, hihihi, med mindre du VIL ha stor rompe og sinnsykt brede hofter?




kjipere kjole skal du lete lenge etter med det supertilbudet vi har å velge mellom i klær nå!! hvordan gjøre denne kul? forslag taes i mot med takk =)




spacegiiiiirl!!! from another world!!! heldigvis får du denne kjolen her i minst to andre farger til, hahahahahahahahahahaha!!!! nei, uff, heldigvis finnes det bare en brøkdel av sånne spesi klær som dette her, det finnes SÅ MYE FINT, så det er ingen grunn til å kjøpe seg noe stygt ;)


nærmer meg forresten mitt hundrede innlegg her på bloggen min, tenker, tenker på å finne på noe gøy til det....konkurranse eller noe =) og jaaaa, når man har konkurranser har man også PREMIER ;)
følg med, så får dere se om det blir noe gøy på innlegg nr 100 =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar