torsdag 19. mai 2011

generalforsamling

juhuuuu, først på jobb i dag og så på generalforsamling på senteret...etterfulgt av middag på et
fancy sted!!=) what to wear??!?!?! endte opp med jeeeeans da, noen som ble overrasket der tenker jeg =P og den nye ponchoen min fra Only =)=) fant noen smykker fra H&M som jeg ikke hadde brukt enda, rettet ut håret etter å ha vasket og stelt pent med det med først frisørshampoooooo, så kuuuuur, så balsam( må visst det for å lukke skjellagene!!) og såååå olje til slutt, mihihihi, er litt av et styr å vaske et kjemisk ødelagt hår altså ;)






jeg er ikke sint på bildet altsåååå, er bare ikke noe flink til å "pose" enda...litt småflaut =P


armbånd og kjede =)=) kule farger!!



tok foundation på leppene i dag og en juicytube gloss i jordbær-rødt oppå =)
har både barry og gosh dust-øyenskygger på og baaaaare Dior-mascaraer fra Esthetique =) ooog
Dior eyeliner( kohl) som jeg har varmet opp med lighter før jeg legger den på våtkanten både oppe og nede =)


gleder meg til håret mitt blir iallefall miiinst 10 cm lenger, er bare sånn mongolengde på det nå, blir digg å få det LANGT!!!=)

her er det støvete bordet mitt og meg som eeegentlig prøvde å vise frem både bukse ooog sko på
en gang...var vel helst bordet som kom fram =P
VIPS så fikk dere litt mer antrekksbilder av meg, flink eller??!?!?!?! =)
har vært en strålende dag iallefall! fikk mætti med litt lengre og tynnere shorts på !Solid i dag, billig var dem og!!=) omrokkering og innlegging av varer er gøy!=) også generalforsamlingen med uoverenstemmelser er jo alltid litt festlig også en deilig middag i godt lag etterpå, mmmm!!=)
i morgen er det fredag, spennende å se hva dagen bringer, og neeeeiii, det er ikke helg på meg enda for det, har jobbelørdag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar