søndag 15. mai 2011

statement ring!

ooo, jeg snakker ofte/mye/ hele tiden ;) om STATEMENT RINGER!!! jeg digger det!!!
etter at jeg begynte å jobbe i guttebutikk har jeg liksom ikke klart å bruke så mye smykker som jeg gjorde da jeg jobbet i Lene V f.eks, blir liksom feil å se ut som "dolly " i en røff guttebutikk, men ett og annet smykke kan være tøft, og da har jeg spesielt forelsket meg i statement ringer da.
hva en statement ring er? det vil vel egentlig bare si at man slenger på den største ringen man har og som da understreker antrekket ditt =) når man bruker en slik ring er det ikke nødvendig med masse andre smykker, hold det enkelt, putt på ett par digre øredobber som tar igjen ringen, eller noen armbånd på samme arm, men husk, bare ett smykke i tillegg til statement ringen!=) ellers blir det ingen statement ring om du er dekket med smykker over hele deg ;)
jeg har surfet litt på yndlingssidene mine for å finne slike ringer en god stund nå, men har ikke egentlig funnet noe jeg liker før nå, alle ringene under her er fra asos.com =) bestiller du noe fra asos og ikke vil betale toll og moms og alt det festlige som staten NORGEEE vil ha av deg, så hold innkjøpet til under 200,-, da slipper du alle avgiftene =)


syntes denne her var litt røff og hard, ser ikke ut som den største ringen i verden, men det er ikke så mye som skal til vettu ;)


denne her har jeg lyst påååååååå!!!! men hvis jeg ikke husker feil kostet den mer enn 200,- =( og såååå mye synes ikke JEG den er verdt =)
det har bare blitt mer og mer populært med ringer som du skal tre på mer enn èn finger, og denne her var jo litt tøff =)
sjekk denne daaaaaaa!!!!! mihihihihihi, en muuusering!!! morsoooom!!=)=) denne finnes i svart mus også, fnisfnis =P
litt dust farget glass er ikke feil på fingrene!
enkel og fin, en statement! =)
denne her MÅ jeg ha!!!! kul!!! skulle bare hatt den i skittengull, men jeg tar gjerne denne her og jeg =) har bl.a et kors-kjede, og har blitt spurt om jeg er kristen fordi jeg bruker et slikt symbol.
jeg svarer ofte at jeg tror på det jeg vil tro på jeg, men når det gjelder mote føler jeg at ALT er lov jeg, hvorfor mååå man være kristen bare fordi smykket ditt er formet som et kult kors??
JESUUUUUS ;)
sjekk denne daaaaaa!!! dritkul!!!! PERFEKT til sommermoten nå!!!=)
tror ikke jeg vill hatt denne selv, troooor jeg, men den hadde sikkert blitt fin til jeans og en søt tunika i kremfarge!=)
jeg eeeelsker disney coture!!!! på denne ringen står det: "fantasy" =)=) jeg har et kjede i serien som det står."wish" på, med tingeling på =) oooog et armbåååånd ogsåååå....fnisfnis, koselig serie med MINNER!=)
dette er også disney coture =)
fiiiin ring?!?!?!?!?!!!! =)=)=)==)=)
alle disse ringene har forskjellige priser, stort sett så ligger prisene på 100,- til 150,- kroner inne på asos, med mindre det er et spesielt merke da. sjekk også ut topshop, de har også veldig bra med smykker!!=) og det blir jo smykker som ikke alle andre har...som er kjøpt på H&M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar