lørdag 28. mai 2011

litt digge ting!

sommer, sommeeeeeer, hvor er du??!?!?
det ble plutselig kaldt igjen, lite sol oooog regn og greier!!
MEN jeg trøster meg med at det eeer jo ikke offisielt sommer enda, mai er en vårmåned, så på ooonsdag, DA er det sommer da!!!=)=)=)
og da kan noe av dette jeg har funnet på bubbleroom og nelly komme til nytte =)





tøff shorts! men ville nok brukt heels eller kilehæler til denne, med en løs, hvit chiffonbluse sånn tilfeldig puttet oppi shortsen her og der =)
om jeg kommer til å gå i shorts noen gang? NEI! JEG KAN IKKE DET! hakke gått i shorts siden siste håndballkampen min, jepps...det nærmer seg jo et halvt liv siden ;)


laaange maxi-kjoler er et must i sommer, såååå digg å slenge på seg da! og litt ekstra pyntet om du tar på noen sandaletter til, noen armbånd og kanskje noen fjærøredober =)

jepps! jeg er offisielt F O R E L S K E T ! ! disse er fra Friis & co. DRITLEKRE!!!! hadde de ikke kostet over tusen kroner skulle jeg kjøpt dem tvert! kunne gjort det for det, men jeg har jo ikke tid eller mulighet til å bruke dem, så da blir det litt bortkastet å bruke såpass med penger på de LEKRE skoene her...dessverre...men I LØØØØV THEM!!

denne har jeg bestilt meg, spennende å se om den er sli jeg tror eller ikke...har en plan skjønner dere ;) jeg går sjelden eller aldri i tights offentlig ( pga liiiit tjukke bein ), men jeg ser for meg at jeg kan ha denne i størrelse HEST ca, med toooo lag med tights ( for da blir det jo nesten som en bukse sant!! ), brette opp tightsen nederst, slenge på et løst flettebelte i cognac og gladiatorsandaler til, og noen trearmbånd på armen...digg sommeroutfit da! =)
men vi får se ;)


fant denne også, stilig!!?! koster over tusen kroner, så den er uaktuell, men ser ut som et deilig sommerplagg som man kan stæsje opp til et skikkelig lekkert ut-på-by`n-antrekk =)

hva er deres favorittplagg om sommeren?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar