søndag 1. mai 2011

åå, hvorfor må " alt " være så dyyyrt???!!

noen ganger når jeg er på "surfetur" finner jeg myyye fint, og innimellom forbløffes jeg av prisen.
det er liksom ikke alt som er verdt sin pris, om dere skjønner hva jeg mener?
har funnet en del topper her, alle fra nelly.com sin side og under kategori:"topp".
utrolig mange fine som jeg fiiint kunne tenkt meg i min garderobe nå til sommeren, men prisen stopper meg. det skal MYE til for at jeg kjøper meg en singlet/tanktop/ tee for nærmere tusen kroner...tror aldri jeg har kjøpt noen topp i den prisklassen heller jeg faktisk...jeg liker merker, men jeg er ikke så opptatt av det at jeg MÅ ha singleten til tusen kroner liksom =P
alle disse toppene ligger på 600,- til 1.500,- i pris.
fine? jaaa!!
verdt det? neeei! ( min mening da )


digger denne, super å slenge på seg til jeans og sandaletter! pass på å ha masse tresmykker til!


en superenkel og stilig singlet...til en altfor dyr penge dessverre..

digger!! men hvem skulle trodd at denne koster 800,-?!?!!

denne er überlekker nå i sommer, kan brukes til alt!!! sleng den utenpå bikinen på stranden, til jeansen på jobben ( ikke hvis du jobber i barnehagen!!!), denne koster 1.500,-

frynser kommer og går, noen ganger kan det være kult, andre ganger ikke...jeg synes denne var TØFF!!! men du må kjøre alt heeelt enkelt, for her skjer det så mye med frynsene, så mye stæsj blir feil, ett armbånd, enkel jeans og sko/ heels uten detaljer er kult =)

ed hardy =)
big size tee, makan til DIGG!!!! =)

hva tenker dere om merker kontra pris og verdien av plagget?
jeg hadde ikke takket nei til en D&G kjole, en Dior veske osv, men jeg tror ikke jeg kunne betalt mange, mange tusen kroner for å få det...men det sier vel kanskje mer om min lommebok enn noe annet...eller er det fornuft bare? det MÅ jo gå på penger mener jeg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar