tirsdag 3. mai 2011

så mye fint og....

...såååå lite penger =(
finner stadig noen godbiter her og der!!=) men kan`ke kjøpe AAALT liksom =P
kikker daaaglig innom nelly.com og bubbleroom.no nå, favorittsteder pr nå!!=)
jeg har ikke fått kikket så mye i butikker fysisk på en stund, men håper og tror at det er mye lekkert der ute!=)
jeg liker godt fargetonene som er nå, og at blonder fortsatt er med i trendbildet! muligheter, muligheter ;)


jeg digger, DIGGER disse skoene her!!!!!!!!!!!!!!! de er fra nelly og koster nesten "ingenting"!!! de finnes i alle mulige farger, så liker du dem har du ikke tid til å tenke, disse blir utsolgt snaaaart!!
jeg skulle gjerne kjøpt dem selv, men fant ut at de var liiitt i høyeste laget for meg =/



sjekk denne kule kjolen her!!! synes det var så stilig med alle de foskjellige mønstrene!! såååå...hadde jeg gått med kjole....( nei, jeg gjøøør ikke det nei, for jeg har fortsatt stygge knær!), men hadde jeg gått med kjole, som sagt, så hadde jeg kjøpt meg denne, FIN!!!



buksedress!!! kan være kult og kan være feil. denne er kuuul!!! eller så må man bare stå aaakkurat slik som på bildet, for den ser iallefall kul ut her ;)



denne heeeeer!!!! jeg holdt på å sikle da jeg så denne!!! dødslekker!!! jadda, den stod som en ganske så fersk nyhet på bubbleroom sin side, men VIPS så finnes den bare i størrelsene XS og S...håpløst med andre ord...men bruker du denne størrelsen, KJØP DEEEEN!!! superherlig å ha nå i sommer da!!! enten som en kjole eller over jeans..nei, IKKE TIGHTS!!!

føler dere det sånn noen ganger da, at det er altfor mye fint og aaaltfor lite penger? eller er det ikke noe problem, dere har full kontroll( selvkontroll...noe jeg tydeligvis ikke eier, må man, så må man!! ) og kjøper kun det dere trenger?

1 kommentar:

  1. Kjolen er lagt ut igjen på bubbleroom i ALLE størrelser :D YEAH :D : D: D

    SvarSlett