onsdag 18. august 2010

selskapskjoler

Fet

har funnet noen helt fantastiske selskapskjoler!!!!!!!!!!!!!! KELSEY ROSE
og de finnes i alle mulige farger de fleste av dem, jeg ville f.eks aldri valgt meg en turkis selskapskjole, men fasongene på disse kjolene er bare urlekre!

den svarte og hvite her er überlekker, men absolutt ikke en fasong for min kropp, men i drømmeland der er allting loooov ;)

for ca 10 år siden hadde jeg to skjørt som lignet akkurat på denne kjolen, jeg eeelsket de skjørtene!! tror de var fra VeroModa også faktisk!! det ene var mørkegrått, nesten svart og det var absolutt favorittskjørtet, heeelt til monica var skikkelig på en snurr( alkohooooolen har skylda) og skulle stryke skjørtet før jeg skulle på by`n, men eeeetter jeg hadde drukket meg sanseløs liksom, og strykejernet var satt på for varmt, smeeeeelt ( skjørtet var tross alt i "ekte" polyester!!) ,så satt deler av skjørtet mitt fast i strykejernet...heldigvis var jeg full akkurat mens dette stod på, så jeg skjønte ikke hvor lei meg jeg egentlig kom til å bli før dagen etter i edru tilstand!!!stort hull midt på skjørtet mitt...ingen mulighet for å redde det gitt =P

denne kjolen her er til å dø for!!!!!!!!!!!!!! jeg VIL ha denne her i olivengrønt!!!! alt ved denne kjolen her er fantastisk: JEG kan bruke den f.eks, detaljene, brystpartiet, fallet, aaaalt!!!! hvis det er strikk i ryggen ( ser ikke, for bildet er så liiiite) i tillegg, så er det jo en kjole man kan krympe og vokse i, fnisfnis ;)

hvilken synes dere var finest?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar