fredag 20. august 2010

lite antrekksbilder...

hei og hå!!!=)
jeg beklager at det ikke er noen antrekksinnlegg om dagen, men jeg er liksom ikke ute på noe om dagen, butikken min er stengt og åpner ikke igjen før 2.september i ny utgave=)=) og de gangene jeg har hatt på noe "normalt" har jeg glemt å ta bilde fordi jeg 1:var full, 2: hadde kameraet i bilen,3: følte meg øglybøgly...osv ;)
så da får dere heller få tips og bilder fra all nettsurfingen min istedet til jeg begynner å jobbe igjen og kle på meg noe annet enn joggebukse( de er ikke fine heller vettu!!) !!=)=)


fant noen tøffe ting på NELLY.COM
synes denne tightsen her var helt rrrå!!!

og denne buksen her er fin om man har litt former!! =)

også synes jeg denne tightsen her bare var utrolig überlekker!!! og skulle virkelig ønske at jeg også kunne hatt på meg noe sånt!!! perfekt farge, stilig at den er glitrende/skinnende!!
en herlig, laidback cardigan, fin farge, blir tøff med et skjerf i halsen på kaldere dager, har ganske, veldig kjempelyst på denne selv!!!=)

ha en fortsatt strålende dag!!!
en kommentar i ny og ned hadde vært koselig ;) aner ikke om noen leser noe av det jeg skriver eller ikke...men, men ARTIG LÆLL DAAAA!!! =P

4 kommentarer:

  1. jeg både leser og følger bloggen din veit du monica! ; ) hihi
    og begge de tightsen du la ut her finner nok veien til skapet mitt om ikke så lenge : D

    SvarSlett
  2. ååå, nå ble jeg glad!!! tusen takk for at du leser bloggen min!!=)=)=) og KNALL, da får jeg se tightsene LIVE!! synes de var fantastisk RRRRÅÅÅ!!!

    SvarSlett
  3. jeg leser alle innleggene dine jeg!:) kjempe morsomt å sniklese litt om deg vettu!, hehe.. hvilken ny butikk åpner istedet for lene v da??

    SvarSlett
  4. weeee!!!=) takk, takk for at dere leser bloggen min=)
    !Solid åpner istedetfor Lene V, blir KNALL!!! heeelt ny innredning og alt!!=)

    SvarSlett