søndag 15. august 2010

mmm, høstkos


enten vi vil eller ikke, høsten kommer før eller senere nå=) jeg er en av dem som liker høsten, det er så mye som "skjer" da! høstmoten er i butikkene, og det er heeeelt nye varer som det er gøy å kjøpe seg eller myse på=) høstsko er fantastisk skjønne, da er det LOV til å ta frem støvlettene igjen( har fått litt pes de siste gangene jeg har hatt på meg det nemlig!!)!=) skjerfene kan vi ta fram igjen, og jepps, det har blitt en deeeeel etter 3 år i Lene V, hihihi, men har allikevel ikke "nok" ;)

vi kan begynne å fyre opp i peisen på de litt kaldere dagene, tenne stearinlys OVERALT!!! elsker stearinlys, og bra er det siden vi ikke har så himla mange andre lyskilder her i huset...skomakerens barn har dårligst sko blabla( mannen min er elektriker) =Pet sted du kan kjøpe stearinlys som du kan føle deg sikker på er -nille!!! de har mange tester de lar lysene sine gå igjennom, de har ikke fått så mange fine enda...synes jeg, men de kommer nok=) ellers eeeelsker jeg duftkubbelysene fra Kremmerhuset, og de er det et plastlag rundt, noe som er supert til vegglysestaker, og spesielt hvis man har flere lys inntil hverandre som fort kan bli litt varme mot hverandre, så slipper du at det renner stearin overalt=) også blir det jo en deilig duft i huset da med sånne lys=) du skal ikke se bort ifra at jeg snart kjøper meg noen med julelukt, eeelsker julen=) hihihi, og jeg eeeelsker den kanskje aller mest når jeg må vente på den;)



deilig storskjorte man kan slenge på seg på slaffedager, med tighte jeans eller tights til, ha lange strømper oppi støvlettene slik at de titter over kanten, passe laidback på kjølige høstdager =)

høstturer er superkoselig, særlig når høstsolen skinner på de gyldne trærne, gule, orange og røde blader ligger på bakken som man kan tråkke i...stemning <3
kose seg med en rykende varm kopp med kaffe, te eller kakao, pakke seg inn i pledd og krølle seg sammen i sofaen, mmmm, kooooos =)




deilig digg strikkegenser, et must på kalde høstdager!=) stilig farge!


en kjempekosemose cardigan!


deilige skjerf må man surre rundt seg! =)

også fant jeg denne her da jeg googlet og bare måtte ha med denne på innlegget her =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar