søndag 22. august 2010

liker...liker ikke?


oooo, har kikket en del på disse skoene fra BIANCO på nett....
jeg tror jeg synes de er så stygge at de er kule...eller så er de bare fine!!!=)=)
jeg digger disse wedgesene/kilehælene som er på skoene nå( jaaa, jeg digger sko generelt og kunne til og med nesten dødd for skoooo!!! =P )

det eneste som er dumt av og til, er at de er for høye til å stå en hel dag på jobb, føttene mine klarer bare ikke 10 cm ekstra hælhøyde i 8 timer...og jeg føler jo at jeg har blitt en DEL mer fornuftig i forhold til sko de siste 4 årene( etter jeg fikk baaaarn), så jeg prøver å tenke på at jeg skal bruke skoene på jobb når jeg kjøper meg noen nye. FLINK??!?!?? =)=)=)=) før kjøpte jeg baaare tynne hæler, hohoho, kjempeufornuftig var det jeg var ute etter, sikkert for å kompensere de stygge joggeskoene jeg gikk i mens jeg jobbet og slet på -nille, hihihi, egner seg svæææært dårlig med høye hæler når man skal tømme 10 paller på 2 meter pr stk =P
også skal det sies at jeg var vel en del mer ute på partey hey hoooo før barna kom, så nå har jeg liksom ikke behov for så veldig mange av de "upraktiske" skoene lenger =)

hva synes dere om skoene på bildet fra BIANCO, tøffe, stygge, eller så stygge at de er kuuule? ;)

2 kommentarer:

  1. Fiiiiiine :D
    klem fra Tone

    SvarSlett
  2. jeg var innom Bianco, og VIPS, der stod disse fantastiske( jepps, fantastiske!! helt sykt fine in real life!!!) skoene, prøvde dem, de er litt små i størrelsen...de var dessverre ikke spesielt gode på foten, men det kan være mine føtter( de er brede)...så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe disse, men det er KUN pga KOMFORT( noe jeg har blitt mer opptatt av etter å ha fått to barn OG jobb i klesbutikk), hadde jeg ikke brydd meg om litt smerte hadde de vært med hjem ved første prøving for å si det sånn ;)

    SvarSlett