mandag 2. august 2010

antrekk for søppeltømming =P





i dag skulle jeg liksom ikke jobbe sånn på ordentlig da, skulle bare kaste søppelet som jeg ikke "orket" å gjøre mens jeg jobbet på lørdag, hva synes dere om søppelantrekket mitt, hadde fått jobb i HIAS asap jeg?=P
også er det vel muligens noen som ser at jeg eeenda ikke har vasket speilet mitt...syntes da veldig godt på svarte klær daaaa!!! =/


må få vasket det speilet innen neste antrekksbilde eller....


jeg har iallefall på meg en kjole( jeg bruker den som topp jaaaa!!!) fra H&M, belte fra BK, svart basic, laaaaang singlet fra Oxmo, svart tights/ treggings også fra Oxmo, og favoritt-støvlettene mine fra Din Sko!=)=)=)også har sønnen min fått grabbet kameraet mitt, så han har tatt bilde av meg, pluss ca 1 million andre bilder av tak, tåfis, barnetv, meg i bare trusa...jepps, skjønner sikkert at jeg ikke legger ut de liksom =P

uansett, kjempekos på jobb i dag, kom tiiidlig slik at vi var 3 kosemosejenter på "jobb" samtidig, skrev "jobb" fordi vikaren min skulle første dagen i sin nye jobb i dag, og jeg skulle jo "bare" kaste søppel også var verdens beste deltids tilbake igjen fra ferie, kooooos!!! <3
ellers lagde jeg "flyers" ang salg av innredningen våres fra Lene V ,som skal selges siden vi avvikler, og gikk rundt og tagg og baaaa de andre butikkene på senteret om å kjøpe den, fnisfnis ;)
kjøpte noen julegaver på salg hos oss, løp og kjøp, folkens, er fortsatt noen kupp igjen!!! =)

så fikk jeg telefon fra vikaren min i stad, og VIPS så skal jeg jobbe i morgen kveld, og ja, det blir på ORDENTLIG!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar