søndag 15. august 2010

magetoppper



i sommer har det begynt å komme magetopper, nordmenn er jo lettere skeptisk til alt som ikke er "konservativt" så det har ikke slått helt igjennom, men jeg kan tenke meg at neste sommer vil vi se flere med bare mager rundt omkring.
jeg har selv vært med på denne moten, bare at det er en del år og kilo siden, hohoho, synes jeg ser meg nå, strekkmerke-monica =P (nevnte med vilje ikke "hengemagen") ikke tør jeg å sole magen min heller( fordiiii det kan jo plutselig komme noen!!!) så den er ganske hvit også, fnisfnis=P
sist denne moten var populær var på midten av 90-tallet, jeg tror alle toppene jeg hadde var riiimelig korte, sikkert derfor kjærsten min( jaaa, jeg vet han er mannen min siden vi nå er gift!) så en ekstra gang på meg vettu ;)
jeg synes magetopper kan være fint jeg, er fortsatt en smule skeptisk, men i de rette sammenhenger og på den rette magen, sånn som på dette bildet her, kan det jo være litt fint=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar