lørdag 14. august 2010

klippe meg eller "spare"

skikkelig lei håret mitt om dagen...synes jeg har klart meg en ganske god stund nå da!!=)=) så det var vel nesten på tide at jeg fikk lyst på en forandring ;)
fargen er jeg fornøyd med, bortsett fra at det trengs noen flere striper litt rundt omkring, men det fikser jeg "lett"! =P visste dere at de selger stripehetter i 4 pkn på Vita??!?!?! var innom de der i dag og spurte, ventet meg et negativt svar, men neeeiiidaaa, de hadde det de!!!=)=) LYKKE!=)
men what to dooooo?? håret mitt er griseslitt, så jeg regner nesten med at noe av håret vil bli "tyggis" ved striping nå neste gang, nederste tuppene da =)
har googlet litt og fant litt forskjellig:

slik som på dette bildet her er håret mitt nå, bare at mitt er SLITT og da ser mer ut som stålull( ikke mobb ulla mi, jeg liiiiker å ha litt usunt hår jeg!). mitt er vel en anelse lengre enn det her da..

så fant jeg denne sveisen her, ganske kul da, pluss at man får igjen litt lengre tufsetafser og det da er ganske enkelt å blande inn med clip-ons uten at man får sånn:"hei! se på håret mitt og det som jeg har satt på-skille!"hohoho, ikke fint, og jeg er aaaltfor gammel til at det kan unnskyldes =P


hadde jeg turt skulle jeg klipt av meg alt og fått meg sånn sveis som det her, men du skal ikke se bort i fra at jeg i et meget sinnsvakt øyeblikk kunne gjort noe sånn. når jeg blir VIRKELIG lei håret mitt og har klart å innbilde meg at jeg har såååå lyst til at håret mitt skal bli friskt og pent igjen, så VIPS har Monica kort hår liksom...som jeg hadde angret meg grønn for helt til det hadde vokst ut til å ha det i strikk igjen =P


eller skal jeg bare krølle håret mitt HVER dag( jepps, jeg har 2 små barn, så alenetid på badet, eller tid for den sakens skyld er mangelvare, skjer ikke med andre ord!), digger sånne krøller, ser fantastisk vilt og kult ut!! og prikken over i`en er det røde håret, eller helt mørkt hår på denne måten er også stiiiilig!!!

også er det dette med å spaaaare da, til man ser mannen med ljåen!! for jeg er den dårligste personen i hele verden til å spare, ikke fordi jeg går til frisøren hele tiden og klipper meg( gjøre jeg kaaanskje 1 gang i året, MAKS!), men jeg bleker og farger det i stykker....det er jeg EKSPERT på! sist jeg hadde laaaaangt hår var det faktisk ganske fint( så det på bilder!!!!), fikk jeg for meg at jeg skulle ta avfarging, AVFARGING!!!!!!! på det, HJEMME ALENE!!! IKKE KJØP AVFARGING TIL HJEMMEBRUK!!!! det er superhardt for håret!!! mitt hår gikk til helvete for å si det sånn, så da klippet jeg det av da=(

se så fantastisk Sarah Jessica Parker er!! helt perfekt farge, masse striper i samme farge, men forskjellige nyanser som gir perfekt dybde i håret. håret er laaaangt og så innmari lekkert!! M I S U N N E L I G ! ! ! sånn vil jeg ha!!!

men hva tenker dere, hva er kult/hot/not ??!?!??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar