torsdag 19. august 2010

blondesko


om jeg har forelsket meg heeeelt i sko med blonder på? JAAAA!!! OMG, de er jo bare så nydelige!! og selv om de er så yndige og søte som sukkertøy, kan de rockes så til de grader opp!!
disse her f.eks, ta på en trang svart jeans/ tights, en basic lang, svart topp, og en chiffonbluse over i samme nyanse som skoene med en rrrå skinnjakke over, store hengeøredobber og et røft skjerf i halsen, VIPS, så er man både søt og rocka opp ;)

de her ser jeg for meg til enten et skjørt eller en skikkelig lang, trang jeans..enten lys jeansblå eller svart, oooo, eller OLIVENGRØNN!!!! men den må være laaang, slik at den kan skrukke seg skikkelig til nederst =) en lang løststrikket enkel genser over og et casual skjerf,med mange trearmbånd oppover armen, stiiiliiig!!! =)

5 kommentarer:

  1. cathrine linnerud26. august 2010 kl. 01:11

    du burde bli stylist monica!!! så flink du er til å se for deg antrekk!!!

    SvarSlett
  2. hihihi, så søt du er!!=) tusen takk=)
    det var det som var så gøy på innkjøpene også, for jeg fikk alltid visjoner og tanker om hvordan jeg skulle selge klærne=)
    savner dere alle jentene og alt det gøye på innkjøp og BI!!! <3

    SvarSlett
  3. Hei! :)

    Vet du hvor man kan få kjøpt de nederste skoene? Lett over alt!!!

    SvarSlett
  4. jeg lurer på om det var på asos.com eller shopbop.com jeg fant disse ;) men det er jo en liten stund siden =)

    SvarSlett