onsdag 4. august 2010

"pelsjakke" fra ellos


lurer fælt på om jeg skal bestille meg denne.....får litt asossiasjoner til et par jakker jeg hadde for ca 10 år siden som var noe lignende denne her...er vel i grunn det eneste som stopper meg, pluss at jeg prøver å "se" for meg hvordan jeg skal kombinere sko/støvletter jeg har, og ikke minst hva slags gensere og skjerf jeg skal ha til. svart er jo selvfølgelig safe...brunt er jo fint til...men jeg klarer bare ikke å "se" det for meg....klarer alltid å lage meg visjoner om hvordan ting vil se ut sammen, men nå har jeg problemer altså, ikke spesielt innpirerende den kombinasjonen de har gjort på dette bildet her heller synes jeg...
kanskje det ikke er meningen at jeg skal ha denne jakken? men tenk om jeg angrer????????!?!?!???!!!!
forslag taes imot med takk! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar