lørdag 28. august 2010

ååååssen skodilla??!?!


"uff" og "uff", heheheheheeeeeee....jepps, kan si at det var dyrt å dra på jobbi dag =P polakkene som setter opp butikken min kunne ikke la meg begynne med lakkingen da jeg møtte opp i dag tidlig...jeg måtte vente i 2 timer til de hadde fått flyttet innredning og annet bort fra bordene...og hva gjorde Monica da? joooda, selv om hun har en skolidelse de lux, så gikk hun innom Bianco...baaaaare for å prøve disse skoene IGJEN!!! også sier jenta som jobber der:"ååå, du måtte bare prøve dem igjen ja, hihihi!" og jeg bare:" jaaaa, jeg skal komme innom hveeeer dag og prøve dem, fordi de er sååå fiiiine,hihihi !" også sier hun, mens jeg sprader rundt i de fineste skoene i hele verden:" det er det siste paret i str 39!" og da var de solgt gitt!! MEN jeg lurer på om hun lurer meg??!?!!! for denne har hun tatt på meg en gang tidligere også....hmmmm...
uansett, selv om jeg har "kommentert" at skoene ikke er de mest behagelige å gå i, så var de bare sååååå verdt det, for de er NYDELIGE!!!!!!!!!!!
kanskje det blir noen antrekksbilder på dere etterhvert også, med de nyyyye og fantastiske skoene mine ;)

1 kommentar:

  1. ååh de skoene så jeg på selv på bianco.. de er døds fine!! :D /sandra

    SvarSlett