tirsdag 4. januar 2011

vår"følelse"

godt nytt år da, godtfolk!!!!!=)=)
og neeeiidaaa, jeg har ikke gått i dekning, jeg har bare jobbet i en klesbutikk før jul, LITT mye å henge fingrene i ;)
jeg håper på å komme sterkere tilbake nå, ser ihvertfall fram til roligere tider i butikken =)
vårkatalogene har jo bare POPPET ned i postkassen de siste dagene!! helt HERLIG!!!
som vanlig er ikke vårkolleksjonene noe nyskapende, det er på høsten ting "skjer" i forhold til mote og trender..ihvertfall når det gjelder snuoperasjoner ;)
MEN sinnsykt deilig å se de lette plaggene, de lyse fargene, de bare føttene...mmm, SOOOL og varmegrader!!=)

på bildet under her er det en playsuit fra asos, jeg er personlig ikke noen fan av denne type plagg, er så fort gjort at man blir seende ut som et barn og ikke en stilig og trendy voksen...
men denne under her så litt kul ut, og med det rette tilbehøret så tror jeg den blir KNALL!!!
denne playsuiten sammen med......



.....disse sykt stilige skoene!!!!! oooooog....

...DENNE vesken!!!!!
sett opp håret og ta på noen schvære øredobber og noen oversized solbriller, og du er KLAR for det meste!!!!
alle tingene er fra asos.som =)=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar