søndag 9. januar 2011

tenker i vårlige baner =)


disse skoene i fargen beige står og venter på meg på Økonomisko på Maxi =) hørt så mye skryt om dem, men syntes de så litt småkjipe ut, de på DNA ser liksom ett hakk tøffere ut, MEN de på DNA gjorde knallvondt på foten, og siden alderen min begynner å stige i takt med antall truseutskiftninger ( hahaha, helt målløs kommentar!), så MÅTTE jeg jo bare prøve de på Økonomisko, og de var SYKT DIGG å gå med!!!!!! og de ser bedre ut på foten og sammen med klær enn bare for seg selv i hyllen!!! =) sålen på disse skoene fjærer på en måte!!! at kilehælen er bortimot 10 cm høy spiller ingen trille for komforten, HURRA for sko som ikke dreper føttene mine!! =)
har planlagt disse skoene, jaaaa fortsatt i fargen beigeeee, til en haremsbuske som er så stygg at den er kul, hihii, har bare ikke tenkt på overdel enda...så et bilde med dressjakke til, og det så kult ut...må prøves!=) skal sies at den styggkule haremsbuksen min er MØNSTRETE!!!! hahaha, ganske festlig faktisk!=)

fant denne "catsuiten" her da jeg surfet rundt...hihihi, den som kunne gått i noe sånt sier jeg bare =P meget spesiell...hadde gjort seg på hamar den tenker jeg ;)

nydelig kjole, eeenkel, men den ble stilig med det svarte beltet til! sikkert superdigg å gå med på sommeren! og den gjør seg garantert med en skinnjakke på sene sommerkvelder!! mmm, drømme.... =)

det ULTIMATE sommerantrekket!!! geniaaaal topp, den kan brukes med sexy heels og en lekker clutch og fantastiske og store øredobber til! ooog den kan være et slenge-på-antrekk over bikinien på stranden til søte sandaler!! eller til jeansen med høye støvletter til. GENIAAALT!!!
for ikke å snakke om den herlige sommerfargen da, gleder meg til sooool og bare bakker jeg!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar