mandag 22. november 2010

kjøpt og betalt?

VIPS, så dukket det visst noen greier opp i media i forhold til dette med produktanmeldelser i blogger og om man får betalt eller ikke for å gjøre nettopp dette...
hohohoho, JEG får ikke fem flate øre for å si at jeg eeeelsker skoene her og der og ditt og datt !=P ikke er det så mange som leser denne bloggen her enda heller, har ikke gjort så mye for å promotere meg selv, for det er bare en liten hobby jeg startet med da jeg sluttet i Lene V og ikke lenger selger jenteklær lenger, og dette er et slags utløp for å fortsette med tipsene jeg ga til mine kunder på Lene V, jeg har et behov for å få andre til å se "komplette" ut, vet ikke helt hva slags annet ord jeg skal bruke...men jeg solgte ikke bare en kjole til julebordet og ferdig med det, nei, de fikk også tips om hvor de skulle finne skoene som passet til, smykkene som er den perfekte prikken over i-en på antrekket, den beste selvbruningskremen osv...DET er det jeg liker å drive med! =)
så foreløpig er jeg bare en liten blogger og trives med det, og håper at noen får bruk for mine tips innimellom=)
som sagt, kommer snart med et lite sminkeinnlegg med bilder også, må bare huske det( åååjaaaa!!!) også må jeg få tid til å gjøre det ;)
ha en fortsatt strålende dag, ALLE sammen!!!=)
ps: tro meg, om jeg plutselig skulle få noen kroner for å si at jeg eeeeeelsker et par sko, da er dere de første som får vite om det!!! =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar