søndag 23. januar 2011

litt forskjellig

søøøndag i dag, WHAT TO DOOOO??!?!?!
hohoho, ikke noe problem, i dag skal vaskemaskinen få kjørt seg, pleier det på søndager, er liksom da jeg husker at jeg har satt den på slik at jeg får hengt opp klærne til tørk også ;)
ellers er det skikkelig slappe-av-dag, ingen sminke ( noe som er gooood for de stakkars slitne allergi/øyekatarr-øynene mine), strømpebukse og laaang kosegenser, ingen som skal se meg i dag heldigvis, håret er på halv tolv også, hihihi, en skikkelig sovedott midt oppå hodet ;)
koser meg med å surfe på nettet, se om jeg ser noen "MUST HAVES", og finner da stadig vekk noen ;)


jeg synes denne kjolen her er sååå søt!!!! men HVORFOOOOR er den dumme, duuumme sløyfa der??!?!?! bort med den og inn med et cognac-farget bredt belte, skinny-jeans og støvletter ( iallefall nå), eller sandaletter når sommeren kommer, jaaaaaa!!!=) og en cognac-farget skinnjakke og tre-øredobber i ørene...hmmm, solgte den inn til meg selv jeg nå, fader, jeg har så innmari lyst på den!!! må da gå an å gjøre noe med den dustete sløyfa??!?!?





også falt jeg for denne kjolen her, så innmari lekker!! kunne funket til enten en svart tights/ svart skinny jeans med et svart skjerf i halsen og en svart skinnjakke med kilehæl-skoletter, en stooor statement-ring i sølv og bling i ørene à la cecilie melli ;)



syntes denne kjolen var übersøt også!!! men jeg ville knyttet den opp på hver side for å få en ballongeffekt og selvføøølgelig hatt jeans til ;) jepps, glad i jeans jeg!! =) trenger visst noen nye av merket Phobia kjenner jeg, mine fra Lene V-dagene er brukt opp....skal snaaart til oslo, så da spørs det om det kanskje blir en tur innom Lene V Byporten/ Oslo city =)


ooooo, aaaaa YEAH!!!! denne buksen her HAR jeg bestilt!!!!! RRRRÅÅÅ!!!! bestilte den i militærgrønn da, kan`ke ha lys bukse jeg vettu!! håperhåperhåper den passer, for størrelsen gikk kun opp til L, ellers må jeg bråslanke meg, mihihihi, for denne her var sykt kul!!!

det er kjempemasse stilige bukser som har kommet nå og som kommer nå framover, mye i denne type stil som er litt baggy øverst og smalere i bena nederst, DIGGER!!!!
Only har fått et par som er kule!

ha en strålende søndag, det skal jeg ha ;)

5 kommentarer:

  1. Hvoooor bestilte du den buksen fra?? KUUUUL!!!

    SvarSlett
  2. alle disse klærne er fra Nelly.com =) utrolig mange kupp å finne der inne, og helt uten å blakke seg fullstendig!=)

    SvarSlett
  3. COOOOL, da må jeg inn å seee =)

    SvarSlett
  4. E angra såååå mye på at e ikke kjøpte den buksa der, den e så vanvittig kul!! Får ikke den ut av hodet :p Du som "bor" på et shoppingsenter, si fra om du snubla over ei lignende bukse i nærmeste fremtid. Håpe du fortsette å blogge litt innimellom, du inspirera <3 Stor julekooos

    SvarSlett
  5. jeg tror det er en del lignende bukser litt rundt omkring nå, ellers så jeg at det var en type, også fra Vila, som var ute på Nelly nå, men uten knappene ;)
    takk for koselige ord!!=)

    SvarSlett