lørdag 15. januar 2011

flirfull!!

hihihihihihi, noen ganger dukker det opp "mote" eller diverse festlige klær som får meg til å le høyt!! =) og jeg tenker:"er det mulig????"



denne tightsen her fikk meg til å klikke inn på bildet for å se hva dette egentlig var for noe, VIPS så jeg at det var små slengvolanger nederst på bena, begynte å råflire!! og da jeg så hva plagget het for noe!!! "Macarena tights" HAHAHAHAHA!!!! =)
må fnise når jeg ser den nå også, hihihihi, artig greier ;)
jeg synes den ser helt KØRKA ut, og det er jo min mening..klarer ikke se for meg at denne skulle funke på noe annet enn en Zumba-time gitt ;)

1 kommentar:

  1. Halla Monica! :)

    Jeg har ikke tenkt på at du har blogg før du skrev at folk måtte lese den..men nåååå er jeg inne da vet du, og jeg liker bloggen din goooodt ;)

    Men du assa...jeg synes jo den tightsen er ganske søt jeg da :P Men morsomt navn..hehehe...hohoho!

    SvarSlett