lørdag 22. januar 2011

på jobb i dag

lørdag i dag, også en jobbedag for oss i butikkbransjen, men på lørdager er det lov å gjøre litt "ekstra" !!! =) pleier å kose meg med cooola på jobben på lørdager=) og i dag hadde jeg tatt på meg de nye skoene fra Økonomisko, med SPJOIIING-hæler ( kilehæl!). ooog jeg hadde på meg den stygg-kule buksen min, svart singlet med utstående chiffon-roser rundt halsen og den svarte, kuuule dressjakken min, bling klokke og bling ring =)



kult speil i butikken? =)=)
jeg er utrolig heldig som får jobbe i en så stilig butikk! meeeen skulle gjerne hatt i pose ooog i sekk da, BÅDE Lene V OG !Solid på en gang hadde vært drømmen eller??!?!?!!!!!! =)=)=)
skal sies at det blir litt kleskjøp til meg fra !Solid også, mye tøft fra f.eks Humör!!! venter inn joggebukser fra dem nå i februar, vi gleder oss som smååå unger allemann alle til de kommer i butikken...spørs om det blir igjen noen til kundene ;)

hva mer har jeg gjort i dag daaaa, hmmm, kom hjem til et bombet hus, barna hadde fått bestemme i dag fikk jeg høre av kjærsten min, mens gutten min sa at pappa hadde rotet først ;)

vært en kosedag resten av dagen!=)
sorry dårlig bilde, men jeg er fortsatt ganske flau og rar foran kameraet, så det her var det beste jeg fikk til i dag ;)
ha en strålende helg, det skal jeg ha!=)

1 kommentar: