mandag 24. januar 2011

vårlige skooooo

oooo, skoooo!!!! =)=)=)=)
de som kjenner meg VET at jeg EEEELSKER skooooooo!!!!
hvor mange jeg har nå?? aner ikke, har et par schvære bæreposer med sko jeg tenkte jeg skulle selge, er det noen interesse for at jeg legger de ut på bloggen her først? ellers tenkte jeg å prøve Finn jeg nå, har pleid å bruke Qxl...men forandring fryder ;)

det er så deilig når vårskoene har kommet i butikk, sinnsykt upraktisk i kalde norge selvfølgelig...litt håpløst å bruke høye hæler og peep-toe sko på isbelagte og snøfulle veier, mihihihi =P
MEN vi kan jo shoppe dem inn nå og fantasere om alt vi skal bruke til de nye, fantastiske og herlige VÅRSKOENE!!!!
disse her fant jeg på Asos, jeg liiiiker!=) fint til de lange skjørtene som PLUTSELIG har kommet på mote igjen, med et bredt belte rundt hoftene og en bluse eller singlet oppi skjørtet, JAAA!!=)
MEN vær så snill og husk å pusse hælene før du bruker et par sånne sko, ikke noe som er eklere enn et par hæler med sykt mye hard hud og sprekker i et par lekre sko ;)


mmmm, fant disse ogsåååååå, herregud så kule!!!! stilig med kontrastsømmene, kult å bruke en 3/4 lang bukse til, med den nye stilen som er på buksene nå, litt småbaggy øverst og trang i leggen i beige, med en svart, tynn bluse oppi buksen, en statement-ring og en stor, tøff klokke til, sett opp håret i en tøff knute, VIPS, classy womaaaan!!=)

fant dem i grå,tweed-aktige også, stilige til en tøff dressbukse f.eks =)=)

gi en tilbakemelding på om noen ønsker at jeg legger ut skoene jeg skal selge her på bloggen da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar