søndag 20. juni 2010

svar fra shoes.com


juhuuuuuu!!!! fikk kjapt svar fra SHOES.COM!! svaret jeg fikk på hvorfor de ikke shipper til norge får dere her:Thank you for your email to Shoes.com.We appreciate your interest in our footwear; however, our company is currently unable to offer shipments to Norway. You will be pleased to know that Shoes.com is presently focusing on a new approach to providing footwear in your region. We hope to resume shipping to Norway in the future, but at this time, we are unable to advise when this service will return.

Thank you for visiting our site.
If we may be of further assistance, please let us know.
Best regards,
George

sååååå, det var jo ikke heeeelt det svaret jeg håpet på da, men det høres jo ut som et lys i tunnelen iallefall=) hadde jeg kunnet velge svaret deres hadde det gått mer i denne duren her: " WHAAAAAT?!?!??! har vi glemt at norge også trenger sko, og spesielt fra oss!!??!? selvfølgelig fikser vi dette asap, for vi skjønner virkelig skobehovet ditt, så sjekk ut websiden våres førstkommende mandag og BESTILL I VEIIIII!!!!"jepps, det var noe i den duren jeg håpet svaret skulle bli....hehe, lov å ønskedrømme da =)
disse skoene her i "tweed" er bare DØDSNYDELIGE!!! og jeg ser dem for meg som høstsko, for da kommer alle de tyngre stoffene og fargene på klærne igjen.
så siden shoes.com ikke shipper til norge enda, får vi bare nyte bildene av alle de fantastiske skoene de selger så lenge =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar