lørdag 19. juni 2010

skomekka uten like!!!




AHA!!! nå trodde dere det var hjemme hos meg det var snakk om her??!?!?? fnisfnis, kunne jo vært( nesten), men det er ikke det, som sagt så mangler jeg jo maaaasse sko!!!=) men det er jo et sted på nettet da som har så mange sko at jeg ikke har fått kikket gjennom alle enda engang!!!! og det skal litt til, for jeg liker virkelig å glooooo i evigheter på sko, lage antrekksbilder inni hodet mitt, anledninger skoene kan brukes i osv =) hvilket nettsted sier du??
-shoes.com
det som er noe dritt er at de shipper ikke til norge!!!! WHAAAAAAT??!?!???!??!!!!! har iallefall ikke funnet ut av akkurat den biten enda, men tenkte jeg skulle sende en inglisj mail til dem og spørre hva greia er, for JEG vil også kunne kjøpe sko derfra!!! de har ALT tror jeg!! Steve Madden, Jessica Simpson , Baby Phat, L.A.M.B osv !!!! så en mail er hvert øyeblikk på vei til dem for å finne ut av dette STORE problemet her!! =)her er et piiiiiiitteliiiiiite utvalg av noen jeg synes er ganske så fine =)
disse wedges`ene her fantes også i svart, noe jeg i grunn er veldig glad i når det gjelder sko, men om sommeren er det jo urlekkert med lyse sko, disse passer jo i grunn til det meste, tøft til en oppbrettet skinnyjeans, søte til maxikjolen, sexy til sommershortsen og fiiiint til et knelangt linskjørt f.eks =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar