torsdag 24. juni 2010

fra "dame" til "herre"

det skal bli rart...har jobbet i Lene v i nærmere 3 år nå, kledd på damer/jenter, og virkelig stortrivdes med det, altså VIRKELIG likt det!!! =) føler jeg har funnet hyllen min =)
begynte som sommerhjelp i klesbutikk da jeg var 16 år, i en butikk som het Kurant ( ble senere gjort om til Catch ), jeg som sjenert tenåring var nok ikke helt i mitt ess den gang da, men etter en del år ( 7 år ) som butikksjef i en "billigkjede", -nille, fikk jeg en selvtillitsbooooost og turte å stole mer på meg selv som person og ikke minst som selger. jeg har hatt en masse fantastiske mennesker rundt meg, kunder,kolleger og sjefer, som har vært med på å forme den selgeren jeg er i dag =)=)

men nå, nå skal jeg begynne i "herrebutikk" igjen!! =) har ikke jobbet med herreklær siden jeg var 19 år!!! og jeg var heller ikke da en tøff selger med tro på seg selv, MEN jeg lærte uhyre mye av den strenge sjefen jeg hadde da( jepps,han var også til tider ganske så urettferdig og urimelig), så NOE tar jeg jo med meg videre som selger i en "herrebutikk" nå =) det skal bli KNALLSPENNENDE og jeg tviler ikke på at jeg skal klare dette bra, gøy med forandring og at jeg fortsatt får selge klær er et enormt pluss!!! selv om jeg kommer til å savne dyyypt det å virkelig "forme" en kunde til hun skal på fest/bryllup/dåp/ferie/jobb/hverdag!!!!!!
men, nå er det gutta sin tur, og ikke minst kjærsten min, hihi, trenger en oppfriskning i garderoben hans også kanskje?;)
butikkens navn??!?
!SOLID heter den, starter opp på maxi hamar til høsten!=)

men HEI! jeg har tatt et hardt valg i forhold til skogarderoben min nå i kveld, og kommer til å selge unna en del av de nyyyydelige og dypt elskede skoene mine her på bloggen, snuhuhufs!
men som sagt så var det dette med bilder da, skal få kjærsten min til å vise meg enda en gang ( mens jeg tar notater) hvordan jeg fører over bilder fra kameraet mitt ;) så får dere bare vente i spenning på både antrekksbilder og skosalg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar