lørdag 26. juni 2010

maxikjoler




den mest superhotte kjolen i sommer er vel udiskutabelt MAXIKJOLEN, hehe, den er overalt i motebildet! og jeg har INGEN!!!! jeg er absolutt ikke et kjolemenneske, men jeg eeeelsker å se på kjoler når jeg webkikker!=) kjoler er jo kjempefint, men det er ikke et plagg jeg føler meg mest komfortabel i, så kjolene jeg er interessert i blir kjoler som jeg kan tøffe opp med en trang bukse til, neeeiii, ikke tights nei, for det er jeg heller ikke komfortabel med=P
men tilbake til maxikjolene, det er mange superfine der ute, og de kan jo brukes til ALT! sleng den utenpå bikinien på stranden, ha den til noen fine, flate sandaler til shoppingen, style opp med et par wedges-sandaler eller høye hæler ut på by`n på kvelden med en kort skinnjakke til, KNALL!!! så det er jo i grunn det perfekte sommerplagget, bare man finner en som passer DEG =)
fant en del fine på asos.com i dag, skal kikke litt mer på den siden, kanskje det blir et kjøp derfra snart, har nemlig ikke prøvd dem enda ;)
denne i lilla er jo fin for de som vil skjule armene litt, og den er en litt mer påkledd versjon, men samtidig lett i stoffet som er ypperlig for sommeren =)
denne hvite her synes jeg er skikkelig LEKKER!! sommerlig og fantastisk !=) kjempefin med brune eller cognacfargede sandaler, wedges eller lave eller med hæl, sleng på en koooort cognacfarget skinnjakke til kvelden, tresmykker på shoppingrunden, WOW!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar