torsdag 24. juni 2010

jeg liker NELLY


jeg abonnerer på nyhetsbrev fra Nelly.com og fikk da et i mailen min i går =) de er absloutt fantastiske til å lage disse nyhetsbrevene sine!! de inneholder alt et nyhetsbrev skal inneholde for å trigge oss kundene til et kjøp...eller flere ;)
for det første har de modeller med klærne PÅ, så du får alltid se hvordan plaggene ser ut ( om de sitter sånn på et stakkars vanlig menneske er en annen sak ), de er godt prismerket, og du kan klikke på de tingene du liker på selve nyhetsbrevet og kommer da rett til det produktet du ville se mer på!!=)=) også setter de det sammen i et slags temacollage, så det ser jo bare superinnbydende ut da!!=)=) kjempeflinke synes jeg de er de som lager dette nyhetsbrevet, som også kommer forholdsvis ofte, men heller ikke så ofte at du blir lei, om du skjønner hva jeg mener=) og det er jo et superbra nettsted som har det meste og til forskjellige priser. jeg har faktisk ikke handlet der mer enn èn gang, men det kan komme av at mye av sommermoten i år er kortkorteeeee kjoler og skjørt, og jeg har ihvertfall èn ting jeg alltid må skjule, og det er knærne mine=) jepps, jeg synes det er stilig med korte kjoler over trange jeans, men så er igjen snittet på sommerklærne vide overdeler, altså ikke innsvingt, og etter barn nr to har jeg fortsatt en god del mage igjen og kan heller ikke bruke belte for å gi en illiusjon av empireliv =) jaja, masse om og men her, men jeg ser godt hva som funker og ikke funker for meg, også skal man jo føle seg vel også!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar