mandag 21. juni 2010

jada,jada, sko, sko

hehe, blitt veldig mye sko her nå, men jaaaa, jeg har dilla på det ja=) også er det liksom noe som alltid passer, samme hvor mye man veier ;)fikk altså en mail fra Brandos.com i dag om at de saaaavnet meg så, lenge siden jeg hadde shoppet der, så de prøvde å lokke meg med 10% avslag på hva som helst inne hos dem da...og ja, jeg er ikke vanskelig å be når det gjelder sko altså!! spiller ingen rolle med rabatter eller noe da i grunn =Pså jeg klikket meg inn og fant et par RRRRRÅ sko fra Bronx!!!!om jeg har kjøpt dem??!?!???!!
nei, jeg gjorde faktisk ikke det=( er egentlig litt stolt av meg selv, for disse var fantastisk tøffe!!! men tanken var: hvor mye kommer jeg til å bruke dem??!?!? og hvor lenge vil de være "moderne"? så jeg droppet dem...foreløpig ;) vi får se om de blir stuck i hjernen min, eller om jeg føler at disse kan jeg leve uten =)var en del annet kult der også.
disse er friis company skoletter, disse blir jo mer klassiske, passer til en tøff kjole nå på sene sommerkvelder eller ut-på-by`n-kjole, også tøff den moten som er nå med sarte blonder og kombinere med noe litt hardt som svart skinnjakke utenpå en blondekjole i en dus, romantisk farge, HERLIG!!eller tøffe til høsten til skinny jeans, lang strikkegenser med schvææær brettehals og en skinnjakke! FABOLOUS!!
også fant jeg disse, litt morsomme og søte =) hva man skulle brukt disse til er i grunn et godt spørsmål....måtte blitt et litt morsomt antrekk kanskje, kort, svart dress-shorts med en søt rosa smock-topp til kanskje? jepps, ser det for meg og tror virkelig det kan funke!=) KULT!!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar