fredag 2. juli 2010

sko selges!!!







da har jeg fikset og ordnet litt, så nå legger jeg ut en del sko for salg...med tuuhuhuuungt hjerte, de er jo elsklingene mine!! =) MEN når jeg ikke kan bruke dem eller kommer til å bruke dem fortjener de å få et nytt hjem og nye føtter som vil bli like glad i dem som jeg er =)de legges ut for salg her i første omgang, men vil etter kort tid legges ut på QXL.NO.
er du interessert i å kjøpe kan du sende en mail til: moni-ha5@online.no
disse brune støvlettene her er jo RRRRÅÅÅ!!! og jeg har egentlig IKKE lyst til å selge de!!! men jeg har innsett nederlaget, jeg kommer nok aldri/ i nærmeste framtid til å få leggene mine nedi disse =P de går til over knærne og er str 39 med kilehæl. "naglene" er mørkt "gullfarget" ubrukte!
minstepris: 899,- ( pluss eventuell frakt)svarte pumps med snøring med bånd. superfine og gode på foten, aldri brukt, str 39.
minstepris: 250,-( pluss eventuell frakt)
kjempetøffe, lilla ankelstøvletter i str.39, gullfarget spenne, brukt 1 gang
minstepris: 200,- (pluss eventuell frakt)
disse cognac fargede sandalene er kjempestilige!!str.39, gullfarget spenne, disse er kun brukt som prøvesko i butikken min.merke "Bumper"
minstepris: 300,- (pluss eventuell frakt)


disse pumpsene eeeelsker jeg!!! men etter 2 graviditeter har tydeligvis føttene mine blitt for brede =(
de er crème fargede, sølv/stålspenne, åpen tå, str 38."Bianco footwear"ikke brukt mange gangene de her heller, 2-3 ganger max!
minstepris: 250,- ( pluss eventuell frakt)hvite kilehælsandaler/pumps, hvite lakk og med imitert trehæl, str.39, aldri brukt.
minstepris: 100,- (pluss eventuell frakt)
svarte støvletter i "stoff", de er SVARTE, ser veldiggrå ut på bildet, men det er de ikke altså=) str 39. brukt 2-3 ganger.
minstepris: 200,- (pluss eventuell frakt)"indianer"sko, kjempesøte! cognac fargede, str 39 m "sølv"kuler. aldri brukt.
minstepris: 200,- (pluss eventuell frakt)
cognac fargede "bestemor" støvletter med brunt silkebånd som snøring, str 39, aldri brukt.
minstepris: 250,- ( pluss eventuell frakt)

2 kommentarer:

  1. Hvor er indianerskona fra? :-)

    SvarSlett
  2. jeg lurer på om de var fra ellos en gang i tiden =)

    SvarSlett