søndag 25. juli 2010

søndags"chill"


oooo, søndag, lille gutten min skal få besøk av bestekompisen sin og broren hans, pluss at vi muligens får kaffebesøk av alle bileierne til bilene på plenen her =P såååå, lat som jeg er har jeg bare flikket litt på den gamle mascaraen fra i går, skulle hatt på litt gloss på leppene ser jeg, er jo helt fargeløs!! men har iallefall fått tegnet inn øynene=)



har hvit storskjorte fra Gina, knyttet opp i sidene, lilla tanktop fra VeroModa/Only, kjede fra Asos, svart og gull armbånd fra Disney Couture, de andre armbåndene fra H&M, jeans fra Lene V merke Phobia( yndlingsjeans!! alle som en fra Phobia!)
bruker to forskjellige mascaraer fra Dior: Dior Show( to lag) og så avslutter jeg med Dior Iconic når alt av eyeliner, skygge og glitter er lagt, for å få en mer dramatisk effekt og den eeeekstra mm på lengden!=)
siden jeg er RÆVVA dårlig på dette med å bli fornøyd med antrekksbildene( synes jeg ser myyyyye større ut på bildene enn i selve speilet vettu!!!) så fikk dere ikke sett nederst på Phobia-buksen min, den ser altså sånn ut, ferdig skrukket, gir en illusjon av "tynnere" legger ;) også fikk vi jo med Chanel-neglelakken min som var utsolgt i hele norge en periode denne sommeren, og en søtsøt tåring fra Glitter=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar