onsdag 21. juli 2010

Ellos


oooo, før jeg fant ut hvor "fattige" vi kommer til å være et par måneder framover, bestilte jeg meg et par snørestøvletter fra Ellos, med kilehæl. disse kom i posten i går, og de er FABOLOUS!!!! sinnsykt gode på foten( eller, det gjenstår å se, skal teste de ut på maxi i dag med begge barna mine), og de er definitivt laget for TYKKE( eller skal vi si det penere: "kraftige") legger!!!! jeg trengte ikke å snøre de opp engang for å få igjen glidelåsen, og seriøst, det har ALDRI skjedd meg( etter at leggene mine svulmet ut mener jeg)!!! de er jo svarte da, så kjedelig som jeg er, men fryktelig tidløse da gitt og passer til alt!=)
de er enda finere in real life enn på bildet her=)

2 kommentarer:

  1. Så fine!!
    Deilig når noe passer da :D

    SvarSlett
  2. hurraaa!!! min første kommentar=)=) tusen takk, IMO4 =)

    SvarSlett