onsdag 28. juli 2010

kveldsjobbing


på jobb i dag, for 2.gang denne uken=)

ringte sjefen min for å mase enda litt til på sånn ca hundre ting jeg lurer på i forhold til den nye jobben! gleder meg bare liiiiiitt!!!=)=)



topp/tunika Phobia fra Lene V med lommer=) hvitt belte fra Bæltekompagniet, Phobia jeans fra Lene V=)=)
hvit basic tank-top fra Only/VeroModa


disse wedgesene skulle jeg ha på meg i dag...meeen siden jeg klarte å snuble i stykker lilletåen min på vippestolen til lille snuppa mi....
ble det disse ballerinas`ene istedet=P

gøy på jobb i dag, aaaaltfor lite kunder( haaaalloooo, løp og kjøp, det er jo vilt mye salg på Lene V nå!!!!), men jeg fikk da gjort ganske masse=) spredd litt utover sånn at butikken ikke ser tommere ut enn den trenger å være=)
neste jobbedag blir førstkommende lørdag=) kom innom da vel;)

2 kommentarer:

  1. Fint antrekk: )
    Hvor er skoene kjøpt?

    SvarSlett
  2. skoene er kjøpt på Din Sko, jeg har dem i svarte også ;)

    SvarSlett