tirsdag 29. juni 2010

Dr.Martens


huheeeeiiii, hvor mye fint det er å finne på nettet da du ;)
er det halvannet år siden Dr.Martens plutselig fant ut at det skulle bli "hot" igjen da tro..?!?!?! men det brøt vel ikke 100% igjennom, på samme måte om det var et "must" på begynnelsen av 90-tallet, MEN jeg har hatt i bakhodet helt siden, ja ca for halvannet år siden da, at jeg burde hatt meg et par av disse igjen, de er jo for så vidt tidløse, og ikke minst skikkelig gode å gå i!! så vips, kjøpte jeg meg et par i dag, om de har igjen på lager da vel og merke ;)
svarte 20 hulls ble det=) tenkte jo også( eller forsvarte ?) at dette er sko som passer bra for ei jente som skal begynne i guttebutikk, kan ikke stå og være "jålejente" da, må jo gå for den litt røffere looken da, hihihi =P
uansett er det iallefall helt fantastiske sko, og jeg skal nok klare å få brukt dem, kjøpte de på drmartens.com

disse kan jo brukes til det meste! hadde jeg hatt ben til det skulle jeg brukt de med en tykk stømpebukse og noen tøffe sokker som stikker så vidt over kanten på skoene, med en "dress"-shorts eller et kort olaskjørt eller en lang strikkegenser/kjole, men for min del blir det nok utenpå et par skinny jeans, svarte eller jeansblå og noen tøffe overdeler til =) MEN jeg kan også ha sokker stikkende litt over kanten på skoene selv om jeg kjører jeans til ;)

1 kommentar:

  1. Dr.Martens sko er så tøffe, og som du sier, helt tidløse! Akkurat som Converse :-)

    SvarSlett