lørdag 3. juli 2010

vesker







oiiiii, skulle bare en liten tur på loftet i anledning skoting for salget vettu, og DA fant jeg visst plutselig en hel søppelsekk med vesker som jeg hadde helt glemt!!!!!
hehe, hadde veskedilla en stund og kjøpte ganske mange =)
nå derimot har jeg problemer med å finne meg en veske jeg liker!!! er jo kjempemasse vesker der ute, men ingen jeg bare MÅ ha! skikkelig kjedelig, for jeg kunne faktisk absolutt trengt en ny veske....vet ikke helt hva jeg har lyst på heller, men jeg vet den må være litt oversized, og ha en skulderrem...noen som har noen gode forslag på hvor jeg kan lete etter noen tøffe, store vesker?=) jeg skal innrømme at jeg har ikke kikket så hardt etter det i det siste...har på en måte gitt opp..
kikket så vidt litt på asos.com og fant jo mye spennende der da =)
denne søte, blomstrete her falt jeg litt pladask for da, kjempesøt!!! men som sagt så er den liiiten...upraktisk for mitt behov, som trenger en veske jeg kan ha halve livet mitt oppi, ting til babyen, jobbrelaterte papirer etc.denne svarte her også var innmari kul, men denne også var liten daaaaa...også har jeg fått litt sansen for sånne vesker som det her, sikkert fordi det er i motebildet nå...men har ikke kjøpt meg noen, siden jeg ikke har falt pladask for noen vesker i det hele tatt enda=P
hohoho, så fant jeg dette "gullegget" her da, som jeg personlig synes ser mer ut som et brille-etui enn en veske =P

akkurat nå bruker jeg en gammel friis company veske, svart/grå, litt slitt look, såpass stor at jeg får plass til en del av livet mitt og resten av familien sitt oppi, hehe =)

hva slags veske bruker du & hva slags type stil på vesker liker du?=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar