torsdag 22. juli 2010

første antrekksbilde!!!

hjeeeelp!!! dette er aller første forsøk på et antrekksbilde PÅ blogg!! bær over med meg, sier jeg bare, for jeg har ikke funnet min beste vinkel enda, ikke hvor jeg skal sette kameraet slik at jeg slipper å holde det sånn...for ikke å snakke om å få satt det ett sted hvor ikke det ser ut som om vi er noen skikkelig rotehoder( noe vi selvfølgelig egentlig er)...her ser det ut som om magen min står rett ut, og jeg kan sverge på at det ikke sååå sånn ut da jeg kikket i speilet selv!! =P
skoene er de nye fra Ellos, eeeelsk!!! strikkejakken er fra B-young, billig også, 299,-, langermet basic fra Sel/PepperCorn og svart rysjekjole( bruker den som topp jeg) fra Lene v og belte fra Bæltekompagniet =)

den som venter i spenning får se...flere antrekksbilder ;)

2 kommentarer: