onsdag 14. juli 2010

høststøvletter

bzzzzzz!!!! var innom maxi i dag, og klarte av en eller annen grunn å somle meg inn på Din Sko!!!! og for en skojunkie som meg er jo ikke det fryktelig lurt liksom =P
de hadde fått inn høstnytt!!!! WEEEE!!!!! og det mest fantastiske av alt!!! var at det var støvletter som det var plass til leggene mine inni!!!! jepps, med mine "mål" har jeg også kraftige legger( kan ikke skylde på hånballspillingen heller vettu, hadde nemlig tynne legger da !!!)
men uansett, det var jo bare KNALL da, ble så lykkelig!!! og hadde jeg hatt mætt`n sækk av penger, hadde jeg nok kjøpt flere enn ett par ;)det ble et par svarte på meg, med lav kilehæl, slik at jeg kan bruke de på jobb=) de jeg har kjøpt har de også i brun/beige "semskede", veldig fine de også, men har vært på utkikke etter et par svarte støvletter nå, så da måtte jeg bare hoppe på det=)disse ble det, fine ? =)=)her er de i brune/beige, likte de veldig godt også=)
prøvde disse helt lave her først, disse var enda bredere i skaftet, likte de veldig godt, men hadde lyst på en støvlett med bittelitt hæl. utrolig gode å gå i begge typene=)
anbefaler iallefall begge for de med litt kraftigere legger ;)

og svarte støvletter kan jo brukes til alt, året rundt! en investering spør du meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar