torsdag 8. juli 2010

herreguuuuuud....

herreguuuuuud som jeg elsker sko!!!!!!
jeg driver jo og rydder i skoene mine nå og selger unna, vært ganske så flink til å sortere ut synes jeg også!=) selv om jeg har noen par igjen som ikke passer foten min lenger og jeg mest sannsynlig ikke får brukt dem mer da =P memories ;)
uansett da, så synes jeg i grunn det begynner å bli ganske så slunkent i skohyllene mine, jepps, jeg skal ta bilde av de en dag og legge ut her( jeg skjønner hvordan man legger over bildene fra kameraet nå!!!!!), så nå er jeg jo på skokikkeren igjen!
har jeg penger tilå handle sko for??!?!?! NEEEEIIII!!!! =(=(=( det er det som er så trist!!! men jeg tenker at hvis dere går på QXL.NO og kjøper alle skoene jeg har lagt ut der, så får jeg jo penger til å kjøpe meg nye sko ;) hahahahaha!!! dagens plan spør du meg =P
det er iallefall såååå mye fine sko der ute nå, på nettet, i skobutikkene, på Qxl, ja, overalt!!!!=) ååhåhåååå, jeg får aldri nok sko jeg! og jeg er faktisk ganske så stolt av meg selv som selger eller gir unna det jeg ikke bruker...hadde vel kanskje ikke hatt plass ellers =P

akkurat nå føler jeg sterkt for denne type stil, men jeg ville hatt noe sånt med kilehæl og ikke så høye på hælen, slik at jeg kan bruke de når jeg begynner å jobbe igjen. litt sporty stil, men classy og jentete allikevel !=) tøffe med litt baggy jeans og stram topp/genser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar