lørdag 31. juli 2010

ooo, mismatch

urk! har dere noen gang hatt dager hvor dere bare føler dere totally mismatched??!?!? jeg hadde det i dag!!! ante fred og ingen fare da jeg dro hjemmefra i morges for å jobbe, kom på jobben og så i speilet( etter å ha pusset bort all møkka) at jeg burde absolutt hatt på meg SVART bukse i dag!!!! åååå, så innmari skuffet over meg selv da gitt, æææææsj!!! heldigvis hadde jeg nok å gjøre med nye funn fra bakrommet som skulle opp og ut i butikken, ellers hadde jeg gått og irritert meg grønn over dette her i hele dag!!!
så som dere skjønner blir det IKKE antrekksbilde i dag, selv om jeg kanskje burde ha lagt ut bilder til skrekk og advarsel, men...kan jeg skylde på at jeg kun hadde fått 4 timers søvn i natt?? JEG velger å bruke den unnskyldningen ;)
ha en strålende helg, kommer sterkere tilbake over helgen tenker jeg =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar