fredag 9. juli 2010

hehe, småflau

jaaaa, nå er det jo opptil flere ganger jeg kunne ha postet et antrekksinnlegg på bloggen her...men ooooo, jeg er så kamerasky og litt for altfor veldig megabevisst på at det å bli tatt bilde av er en grusom ting for meg, hohoho!!
jeg er ekstremt Ufotogen!!! ikke vet jeg helt hvordan jeg skal te meg på et bilde heller. ikke veier jeg 50 kg på mine 170 cm heller, og det er jo "greit" nok det, for det er det da ikke alle som gjør..men jeg må si at jeg tror bildene hadde vært letter å ta om ikke magen stod ut, lårene var i en ubestemmelig form, rompa god og rund, armene for kraftige...osv ;)men så er det jo noe som heter å kle seg etter størrelsen sin =) og det synes jeg jo at jeg gjør, så jeg SKAL komme over denne lille hemningen her, også fordi jeg synes det bør være moteblogger for oss store jenter også!=)
jeg kan jo si størrelsene jeg bruker på klær med en gang, i bukser og jeans bruker jeg 34 tommer i livet eller str 44 og aller helst liker jeg vel 34 i benlengde også, får fnatt av for korte bukser =P jeg har som sagt stoooore lår, noe mamma ikke er sen om å nevne sånn ca annenhver gang vi sees =P ingen andre i heeeele familien våres som har sånne ben som meg skjønner dere ;)
før tok jeg meg nær av disse kommentarene, siden jeg ikke alltid har vært så stor som jeg er nå, jeg veide faktisk 50 kilo på mine 170 cm en gang i tiden, men jeg var vel på 60 kilo en laaaang stund også før jeg bare økte gradvis til den jeg er nå( må nevnes at jeg har to barn som jeg har gått gravid med også da, selv om det ikke trenger å være noen "unnskyldning")
i overdeler bruker jeg litt forskjellig mellom str 40-42 eller m-xl..kommer helt an på hva slags stoffer og passform på plagget =)
jeg har mer eller mindre innfunnet meg med at lårene mine og rompa mi aldri kommer til å bli noen spinkle greier, men jeg vil veldig gjerne inn i 32 tommer i livet på bukser, det har jeg som mål!=) og en ren str 40 i overdeler hadde også vært fint..=)så jaaaadaaaa, jeg skal da prøve å ta noen antrekksbilder på bloggen snart ;)
meg i brudekjolen min for snart 2 år siden-ser dere litt størrelsen på meg vettu ;)
<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar