torsdag 17. november 2011

finn.no

jaaada, jeg har benyttet meg av finn.no opptil flere ganger jeg nå, og prøøøver meg igjen vettu =)
tenkte jeg kunne linke annonsene mine her også, for jeg har jo så sinnsykt mange følger( sånn ca 4 stk, neeeesten like mange som ulrikke lund og caroline/fotballfrue, fnisfnis ), hihihihihi, ler fortsatt litt kjenner jeg, men jeg skal ikke klage, er faktisk storfornøyd med at jeg har dere fire i det hele tatt, kunne jo vært null liksom!!! også er jeg ikke fuuullt så flink til å blogge hele tiden som storbloggerne heller da, så hva kan man egentlig forvente seg?
jeg gjør jo dette på gøy, bare for å få tilfredsstilt behovet mitt for mote og trende og det å kunne sette sammen antrekk, som jo jeg håper noen snapper opp og føler er til piiiittelitt hjelp =)

for å si det sånn: jeg SAVNER LENE V!!!!! spesielt nå når vi er i partysesongen!!!!! det var helt fantastisk å kunne selge "Lux-kjoler" fra Lene V til storfornøyde kunder, med accesoirer, for så å følge de over til nabobutikken for å finne sko som matchet, LYKKE!!!!
og dette var kjoler som var produsert for KVINNEKROPPEN!! vi hadde alltid kjoler til alle kropper, DET er det vel ingen som kan skryte av på senteret jeg jobber på nå denne sesongen tror jeg....jeg har ikke funnet noe til MIN kropp iallefall, og jaaaa, jeg er kresen og har mange krav til en kjole, MEN den skal jo være fin og jeg mener den skal komplimentere kroppen DIN, OG den skal kunne brukes mer enn èn gang! ;)
heldig som jeg var i år da( er jo tross alt bedt på 5 julebord på 2 helger i år), så fant jeg den perfekte kjolen inni skapet MITT!!! hihihihi, MED prislappen på!!! da jeg dro den ut av skapet lurte jeg fælt på NÅR jeg hadde kjøpt denne og HVORFOR!!! for den så dritkjip ut der den slang i hånden min liksom....men tok den på( ooog jeg trodde IKKE den skulle passe, siden den var en str 40, LYKKE!!) og den satt bare supert!! og den var supersøt, for den har blondekanter oppover de brede stroppene =)=)=) stæsjer den med et belte i livet for å markere min ikkeeksisterende midje( haaar ikke midje altså, hadde ikke det da jeg 45 kilo heller jeg altså, så det er ikke noe sånn fettklaging her nå, jeg er firkantet bygd ved mageregionen), også haaaar jeg visst en del LEKRE sko å velge mellom, så selv om jeg skal på 2 julebord samme helg( måtte avlyse to, siden jeg bare er èn person liksom), så tenkte jeg at jeg skulle stæsje meg med grønne silkepumps med blonder den ene kvelden og litt diskrèt gullsmykker, og kanskje ta den helt ut den andre kvelden med glittegull-pumps og schvær statement-ring og bling i ørene den andre kvelden...vi får se hva jeg velger, hvis jeg er riktig så flink, skal jeg ta bilder og legge ut her på bloggen så får dere se hva tilbehør kan gjøre med en kjole, slik at den kan brukes flere ganger =)

mææææn, nå har jeg bablet fælt her, og jeg som kun tenkte å legge ut linker til finn, fnisfnis, ikke det at jeg engang klarer å linke, så vi får se da vettu ;)

er iallefall noen skinnjakker som skal i ilden, både for små og ubrukte og har ikke trua akkurat nå på at vektnålen kommer til å peke drastisk ned med det første, men det er neeeeesten greit, er jo bare sånn da når man er så lat som meg, er håpløs til å dra meg i gang, men kan nok være flink når rompa først er ute av sofaen...forpliktet meg jo i går, slik at jeg ikke skulle avlyse for meg selv vettu ;) så det ble fotballspilling på meg, og jeg som er håpløs med ball og føtter, jeg er jo HÅÅÅNDBALLJENTEEE!!! men trening ble det jo uansett da ;) støl i dag for å si det sånn, på en deilig måte =)

veeeel, finn var det:
CRAAAAAP!!! annonsene mine har ikke kommet ut enda!!!
jaja, daaaa burde jeg vel kanskje kalle blogginnlegget mitt noe annet da, men...whatever!!
kömmer med "linker" senere jeg da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar