tirsdag 25. oktober 2011

hva skal du ha på deg?

nå nærmer vi oss partysesongen med stormskritt!!!!!
det er NÅ det er lov å ta den heeeelt ut med glitter, paljetter, maaaasse sminke og sykt ubehagelige og ikke minst fantastiske sko ;)
et lite tips: ikke ta den heeelt ut på alle nivåene! det ser penest ut med masse av 1 ting =)

f.eks hvis du velger en paljettopp som denne her, så er det allerede mye som skjer med denne,
så da ser det penere ut om du holder alt annet enkelt. enkelt svart skjørt eller penbukse.
en stoooor ring, enkle pensko og en fancykul sveis, VIPS så er du frøken strøken på party =)

ooog hvis det er noen som finner denne toppen her eller noe som ligner i GULL, si ifra til meeeeg, jeg MÅ ha gulltopp i år!!!!!!!

velger du et par sko som dette, bør du holde klærne enkle, men ta det gjerne ut med smykker, stooore armbånd og stooore øredobber f.eks =)
ser for meg disse skoene her med en trang, svart partybukse, eller et trangt, svart skjørt med en litt oversized chiffontop til, SMASHIIIING!!! =)




tøff kjole som du kan pynte opp =) få på et par skikkelige glitterpumps på denne og en stooor glitterring og mange armbånd oppover ene armen, oooog noen schvære bling-bling øredobber!!!
KLAR FOR PARTYYYY!!!!!
aaalt i dette blogginnlegget er fra nelly =)

hva jeg skal ha på meg ut på party i julen?
vi får se, meeen jeg har jo endelig fått tak i en svart highwaist bukse, og det var jo i grunn denne jeg hadde tenkt til å ha gulltopp til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar