torsdag 24. november 2011

WOW!!

okeeeeey, hihi, da jeg skrev innlegget om å gi en person en kompliment( jeg veeeet, eeeeen kompliment, fader altså, skulle fortsatt vært ET kompliment!!!!), og tenke på hvor mye det vil gjøre for personen akkurat den dagen, sååååå bugnet det plutselig på med masse ros og komplimenter til MEG!!!! kjempekoselig og jeg som er så lettrørt får jo tårer i øynene!
men det var absolutt ikke noe hint om at JEG skulle få komplimenter og ros, men husk bare på det i hverdagen, for det er så viktig at vi SER hverandre! det er kjedelig å være den personen som aldri får noen tilbakemelding på det man gjør eller hvordan man har kledd seg eller ordnet håret.
det er så veeeeldig lite som skal til, men det kan gjøre så stoooor forskjell for akkurat den personen som får komplimentet, skjønner? =) og som jeg sier: ALLE har ett eller annet ved seg som er verdt å en( eeeeet ) kompliment for! ;)





måtte ta med dette bildet her, ser ut som sensommerkveld! som er noe av det mest fantastiske jeg vet om: sommer, og solen er oppe til sent på kvelden, det er varmt og du kan ha på singlet, tærne er nakne i gresset og du kan bare nyyyyyte mens du ligger og hører vannet som bruser....mmmm....fantastisk, jeg håper virkelig at neste sommer blir varm og solfylt =)
ogsååååå kan jeg gjerne ta det håret hennes altså!!! håper håret mitt er nærmere denne lengden til sommeren igjen, og det bør det vel være når man tenker på hvor jæ.... fort det kommer ettervekst!!!!! ;)

ha en strålende dag, alle sammen, det skal jeg ha!=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar