mandag 21. november 2011

Negler

har dere tenkt noe på hvordan dere skal pynte neglene til julebordet da??
jeg har aaaalltid store planer for neglene mine, men som småbarnsmor og at jeg har 100 jern i ilden stort sett hele tiden, kommer liksom neglene mine i siste rekke...har jo nesten aldri tid =P
men hååååper at jeg skal få tid til dette før julebordet i år da ;)

har funnet masse stilig som muuuligens er gjennomførbart også til og med =)



svarte negler med glitterpynten innerst ved neglebåndene....har ikke helt grodd på meg aaakkurat denne stilen, så det blir ikke slike negler på meg...liker best pynten på tippene jeg =)



synes disse neglene var RRRÅ!!! =) jeg eeeelsker jo glitter da, JESUS!!! og nå er det jo LOOOOV også, hihihi =)


litt sommerlige farger, men fullt mulig å gjøre dette i sølv, gull, svart osv ;)


leopardnegler hadde jo vært rått da! til det rette antrekket ;)



ekte julenegler!!!=)=) digger at den røde lakken er glitrete =)



hello kitty <3

nude med gullglitter!!! eeeeelsker!!!!

hva slags farge skal dine negler ha til julebordet?=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar