onsdag 23. januar 2013

er det ikke kjipt...

er det ikke kjipt når man har på seg noe man er skiiiikkelig fornøyd med, også får man NULL RESPONS???!!! JESUS!
det skjer meg ganske ofte, vet ikke om jeg bør ta det som et hint på at jeg har null peiling på å sette sammen klær, eller at jeg bør skifte garderobe, eller at JEG bare ikke kler klærna ( for hører jo innimellom at DEN toppen var bare sååååå fin!men ikke på meg kanskje? hjeeeelp!) =P
kan jo si at nå har jeg lagt på meg så mye at det i grunn ikke er noe som ser fint ut på meg, men det er jo bare min egen feil som ikke eier begrensninger what so EVER!
neeeeiiida, ikke noe fiskeinnlegg, ikke for det, ingen som kommenterer her, fnisfnis ;)

gikk med disse skoene her heeele lørdagen på kaffedate med girlsa, INGEN som nevnte dem i det heeeele tatt og de er jo bare RRRÅÅÅ!!!! jaja, trenger ikke bekymre meg for at de skal kjøpe like da iallefall =) smaken er delt og bla bla bla, godt er det da ;)

men dere må innrømme at det er KJIPT når ikke folk legger merke til nye ting, ny hårfarge, ny sveis, nye sko og andre nye ting? for det er jo så gøy med alt som er NYYYYTT!!!!! =)
materielt innlegg, tja, samma det vel! noen liker å interessere seg for sko, klær, sminke og hår ( sånn som meg),mens andre interesserer seg for....glansbilder? vet ikke jeg vel, alle har sine interesser og det må dem jaggu få lov til å ha, for det er viktig!!!!! =) samme hva det er, så lenge det ikke går ut over noen andre på en skadelig måte ;)

-28 grader her i dag....bør vel ikke klage, for vi hadde et år hvor det var konstant -30 til -35, det var grusomt kaldt, spesielt med en nyfødt baby.....bilen startet ikke heller, og huset var bikkjekaldt så vi stod opp med dynene rundt oss mens vi fyrte opp i peisen...så minus 28 er jo iiiiingenting i forhold liksom, hahahaha =P
neida, kan godt holde seg rundt minus 10 grader kanskje, aaaaakkurat passe for lite og stor, og ikke minst for de firbeinte som blir så frustrert her over at han ikke kan hoppe og tisse ute i snøen uten å fryse av seg de kastrerte ballene sine =P

dette var dagens utvrenging, bare svada alt sammen, men artig læll =)

ha en strålende og frossen dag =)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar