tirsdag 1. januar 2013

NYTT ÅR!!!!

 da ble det 20013!!!
synes jo at året gikk liiiitt i overkant fort, spesielt siste halvdelen da eldste ungen min begynte på skolen i høst <3 p="p">
men nå er jeg bare sååå sugen på vårnytt i butikkene!!! stakk innom bikbok før jobb på nyttårsaften, de er jo kjent for å sette HELE butikken sin på salg etter jul, maaaaasse gode tilbud!!! men jeg, jeg ville ikke ha mørke farger og glitter, så jeg lukket øynene og gikk løs på de stativene som det stod NEWS på, hihihihi =)
fant deilige og lyse sommerfarger!!!! HERLIG!!!! en dus gul chiffonbluse ble med meg hjem for å si det sånn, nå må jeg bare vente til rette tidspunktet med å bruke den =)

jeg tråler også nettet etter vårnytt, nastygal har myyyyye kult!!!!! bare så jæææævlig synd med den momsen og tollen!!!!! driiiiitttttt!!!
MEN det er lov å kikke og drømme seg bort, og når pengene begynner å vokse på trær, DA skal jeg shoppe mætti herfra altså <3 br="br">




 råkul tee med hullete rygg!! detaljer i ryggen fortsetter ser det ut som =) me like!




 har lagt min elsk på denne highwaisten fra pieces, jeg SKAL ha den!!!! eeeelsker gult om sommeren =)

 sneakers fra HM i kuuuul farge!!! kommer en del farger på skoene, og gjerne med neondetaljer!

armbånd fra HM, digger accessoirer!!! men trenger ikke ha ALT på samtidig, bare ha ETT skikkelig kult smykke på om gangen kan være så schtilig til antrekket som kan være så casual som bare det, men får det eeekstra lille piffet med akkurat DEN ringen eller DE øredobbene =)

er dere klare for vår og sommer snart?? nå går vi uansett mot lysere tider, noe som skal bli så deilig, uansett vær!! blir litt småsur når det er mørkt før fire på dagen liksom =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar